Hejeejejej!<3

När du mår dåligt, mår ajg också dåligt :( <3

Hej, sitter och gapskrattar till roliga historier ahhahaha!
Det är småbarn som pratar om gud och typ kungar, inte vet jag, ahahah!
Feett roligast?

En t.ex

"Jag tror att gud är uppstoppad. Det är därför man ska bevara honnom för evigt.
Han står i ett skår uppe i himlen."
/Jenny 7år.. <3


"Jag kan biben, för jag går i söndagsskolan. Josef försvan ur jesus liv, jag tror att han skaffade sig en ny fru sen.."
/Linn 6år..

"Jesus skapade världen ... det var därför han fick straffet och blev upphängd på korset... "
/Jonathan 6år.


"Nej,Nej... Så här var det! Maria var så glad när josefköpte en åsna åt henne.. Så hon blev gravid utan hjälp!"
/Jossan 7år

"Jag tror jag ska bli bög när jag bli stor, jag gillar inte flickor så mycket!"
/Jan 8år


"Man är väldigt lycklig när man går i skolan, det är bara när man dör man bli lite ledsen... "
/Johannes 6år


"Jag ska bli prinsessa när jag bli när jag bli stor, om jag inte blir för stor.."
Lilly 7år...

"Jag ska bli intligent.. och lat. Om jag orkar !"
John


Haha, ni kanske inte fattar våran humor, HAHAHA!! <33
Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0