Hej svar på frågestunden :)<3 +lite mer:)

Heej allihoppa:)<3 Jag ska snart på sång ;O så jag hinner inte skriva så mycket:)
Men jag ska skriva svar på alla frågor eller "alla" nej det är lite frågor :P

"Tjejen/Killen utan namnet" Frågar: Snälla kan du lägga ut bilder på rummet..??<3
Svar: Hej:) Jaao.. vill men.. jag vet inte"/ inte just nu iaf, kankse sen någon gång ♥

"Ebbuuzz" frågar: Är jag efterhängsen?
Svar: Vad menar du med det?(Haha kankse lite trög x).. Men om jag förstog det rätt så.. JA!! Haha nej skoja:P

"Julia" Vem är din bästa vän? x)
Svar: Hej.. asso jag har många bästa vänner om man säger så:) /Nära vänner x).. men om jag säger så.... är jag nog MÄST med Vanessa ,ebba och mimi:)<3 Men kankse vanessa :I<3 Förlåt, men då talar jag ifrån hjärtat :(♥

"Louise" frågar: Vem är du kär i??
Svar: Haha det säger jag inte!!<3 nej skoja:P Men jag är faktiskt inte kär just nu ;)<3

BONUS FRÅGOR!!<3
"Ryan"
frågade mig påp skolan istället! : Är din kusin söt? (Haha,han frågade det för att jag sa att de likna varann)
Svar: Det är klart jag tycker han e söt. För han e ju min kusin ändå;)<3 Men Jag sa att ni liknad varandra LITEE!♥

"Lucas": (Han frågade men han ville att jag skulle ta bort komentaren så jag har gjort det:P Men han frågade)
Har ofta bajsar du?? / haha HAN VAR IRONISK ;)<3
Svar: GAAHAHAHA!! Hihi... kanske som alla andra, normalt:P Nu frågar jag dig: Hur ofta gör du? xD

Frågor ifrån mig:D♥
TILL "Du som inte får säga vad du heter"
Fråga: Hej, undrar en sak.. Eftersom du inte säger vad du heter.. Har jag en fråga.. Har vi träffats någon gång eller känner jag dig irl, jag bara undrar ;)♥

TILL "LUCAS" Fråga: Haha hur ofta gö du det x)♥

TILL "JULIA" : Är duJulia kalsson? ♥



HAHA!! Det var det ;P<3

Kommentarer
Postat av: Ja som inte får säja va ja heter

nääää ja länet inte dej irl och va e irl fö nåttt hejdå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-08 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0