heej!

Tjuu!<3
Har varit oss ebba, eller tyyp en sekund.
För att när jag kom tilll henne och tagit av skorna ringde mamma och
sa att jag skulle hem, för pappa hade köpt åizza :I<3 GOTT!<3
Men sen ritade jag en tekning:D♥ Och nu sitter jag här och e ganska uttråkad.
Men se det posetift, NU E DET HELG! eller om man säger så har det varit helg i en heel vecka:P<3
Men inte så länge till:( Men jag längtar faktist lite till skolan.. nu kommer alla säkert tänka,
ööööööhhh, ofta hon är ju knäpp att hon längtar till skolan??!! Men seriöst det är där mina vänner
finns♥ Och jag kommer också få trägga Vanessa, jag har inte träffat henne på 2v. :)♥
Men det är ju skönt med lov också:D<3
Tittade precis till Lovisas blogg!<3  : http://typlowisa.bloggplatsen.se/  :) Komentera den ;D<3
Men nu ska jag chilla:P<3 Haha hejdå! ☻

Kram Johanna !!©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0