Haha♥

Förut när jag var i en blommaffär så gick jag fram till dom små köttätande växterna:P
Jo, jag och mina brorsor stoppa ner sugrör i munnarna, MEN DEM STÄNGDES JU ALDRIG!
Sen skulle vi gå hem så när mamma ,viktor och marcus hade typ gått 1m tänkte jag
"Men nu måste jag tästa handen har ingen annan chans" aah, och så gjorde jag det..
Och då tog jag ju den största jag hitta c:  eeeh aah och då stängde ju den soklart munnen
när mitt finger va i.. jag var verkligen inte berädd på det så jag skrek i hela affären
AAAAAAHHH!!! det gjorde inte ont den var mjuk, men jag blev rädd och förvånad:P
Och du började vi skrátta , HAHA!! xD  Det var jättekul, sen köpte vi den också :)



Här är den envisa dumma blomman xP <33

Kommentarer
Postat av: Hanna :]<33

Snart blir den en stor gubbe, och äter upp dig Jojjo ;)♥

Puss, puss hoppas du inte blir uppäten i livet! :DD

2010-11-05 @ 19:33:51
URL: http://hannizch.blogg.se/
Postat av: Jag!

Haha, aah snart det växer så att det knakar♥

Pusssss saknar dig!<3

2010-11-05 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0