älskar dej♥

Att älska är ett stort ord. Men jag måste få ut mig det. För du är en kompis jag älskar!                                  

Det är svårt att förklara dig, för alla andra.. Du är den bästa vännen jag någonsin träffat.


Älskar dig sjukt mkt vännen♥
När jag e med dig kan jag vara mig själv.<3
Finns ingen annan som du. Jag vill säga det till min bästa vän. Vanessa Johansson, älskling !♥

Vi satt på ett berg och du frågade: när kommer du sluta älska mig? Jag
fällde en tår i havet och sa: den dagen du hittar den tåren, kommer jag
sluta älska dig. Skicka detta till alla du aldrig släpper taget om



Kommentarer
Postat av: Anonym

.....

2010-11-14 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0