Tjeen@re!

Kom precis hem från täbban !

Ja.. Jag har ju ddragir ut tänder x( Nej men igår sa jag ju 1 tand... För det hade min tandläkare
sakt till mig. Men sen kom jag dit då säger hon 2 tänder x(
Men det gick bra!! Först fick jag salva sen en två sprutor på ena sidan.. Sen dog hon någonting
och slog vid min tand men det känndes inte. Sen en tång!! :O Hon drooog..  Men kknnnaaakkk'
så var den ute :) Sen tog hon salva och 2sprutor på andra sidan också.. Occh drooooooooooooog
andra tanden gjorde faktiskt ont :( Men till slut fick hion ut  den :D ♥
Men nu är jag bara irriterad över bedövningen :P
Jag försöker nypa mig hur hårt som hällst men det gååår innnnttteee!
Haha ♥ Men nu ska jag stänga ner dtorn ;)

Puuuusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0