Sista inlägget.

Sista inlägget för 2010 .
Det känns väll ändå märkligt.... <3
Själv sitter jag och försöker måla naglarna :D ♥
Jag lovar att försöka ladda upp några bilder från nyår sen.
Jag har typ något problem med att ladda upp , eller det går inte.
Meeen jag kanske inte lovaar men jag ska försöka ;)
Man måste ha någon skiva som inte jag har.
Det är df ni aldrig får några nya. :(

Men nu får ni några nya bilder från webbkameran.

;)


Jag håller tummarna för 2011 ! ♥

Haha

:D ♥





http://www.youtube.com/watch?v=SLu_UK_MpfA&feature=related

Min sista låt för året, den gick inte att visa på bloggen :( Men titta ;)



Puss och Sista, GOTT NYTT ÅR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0