Juldagen :)

Juldagen idag :)

Ja ♥ Och förästen.. Hade alla en bra jul ?? ♥
Jag hade det jättebra :D Och vad fick nialla i julklapp?
Jag fick massor av fina saker :)
Jag har småkusiner i min släkt.. så vi hade en tomte x)
Och vet ni vad.. vår tomte gick på taket. Ja det är sant, haaha ♥
Han gick i typ en stege upp på taket.. Men det var min farbror.
Sen bytte han så att det var farmor som fick vara tomte :)
Men jaja struntsamma. Allt var bra :D ♥
Igår han jag inte skriva för vi var kvar hela dagen, där vi firade.
Sen på kvällen kållade vi på film "Tomten är far till alla barnen" ♥
Den visar dom typ varje jul. Men jag tröttnar inte, den är så sjukt rolig x) ♥

Har faktiskt inte något mer att säga, så pöööss pööss ! ♥


Asså man måste se hela filmen för att förstå... Men den är sjukt rolig!!
Titta på hela klippet! Hahaha ♥

Filmen: Tomten är far till alla barnen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0