Hejjj ♥

Heeej ♥

Tja. !
Jag han inte skriva mer igår :( Men..
Iaf var jag och handlade julklappar och julklänning ! <33
klänningen blev svart :) Men iaf var vi där typ jättelänge x)
Sen när det började närma sig slutet mådde jag ganska dålig.
Jag kände mig hängig och så... Så då när vi kom hem hade  jag feber :(
Och det var pappas födelsedag..... Så pappa, viktor, marcus + farmor ,kusin och farbror
åkte och bowla och åt på resturang. Så jag och mamma blev hemma kvar :'(
Men det gick bra.. jag sov typ 3 timmar.. sen var dom hemma ;D
Men dom kom hem typ vid 21.15 sen var det ingen mer lugn och ro -.-'
Men då kållade jag mamma och pappa på film :)
Men idag ska jag nog ta det lite lungt, jag ska städa inför jul !!

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Krya gmn ♥

2010-12-21 @ 21:52:28
URL: http://typlowisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0