Hejdå

hejdå skulle precis börja skriva men jag hinner inte...
Mamma kom precis med pizzorna:) Vi har nt ätit middag än ;P
Vet ni en läskig sak.. Min pappa och farmor var i stan.. Sen helt plötsligt så hörde dom en stor smäll..
Farmor trodde det var ett bygge som rasa x) Sen lysnade dom på tv nyheterna.. Och det var en eller två
bilar som hade sprägts.. :O Sen 300m där ifrån bilarna hade polisen hittat en död man..
men aja mer en så sa inte nyheterna.. jo föresten hade två i närheten förts till sjukhus.. :(
Aja det var ifall coolt att dom hörde allt och att dom var jättenära fast dom såg inget!!

Nu kom min kusin och hämtde mig, vi ska äta... Puss ☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0