Hej :) ♥

Hejhej (:
Nu är jag hemma, haha.. Men jag jhar vart det ett tag :D
Idol har slutat för ett tag sen så nu sitter jag här :P
Men undrar vilka som kommer till final ?
Det är ganska gämt tycker jag iaf! <33
Men jag hoppas iaf att Minna ocg Joy eller vad han nu heter kommer till final... <3
Och jag vill att Olle ska åka ut.. jag tycker inte han är dålig på något sätt..
Men jag tycker minna och Joy (?) är bättre .. (; ♥
Gööö, om ni vill veta vad jag gör just nu så hör jag tv:n när Sean Banan pratar ,haha ^^
PÅ cirkus muller :D <3 Jag har inte så mkt att berätta, men som ni ser har jag en ny header..
Inte världens bästa.. Men jag har ett problem.. Jag vet inte vad jag ska ha i bakrunden (bakom bloggen).. !!
Allt blir konstigt om ni undrar vf det ser helt.. !! :) Men nu har jag inte tid jag ska titta på " asså shit tjerna" På cirkus muller x) ♥ Hejdå :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är Minnah och Jay. ;)

2010-12-04 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0