Heej ♥

Heeej xP

Idag har jag inte skrivit
- Jag vet!

Men iaf jag har varit sjuk så jag har inte orkat... :(
Men nu mår jag lite bättre :D
Jag kom precis hem ifrån täby c !!!Jag har handlat julklappar
och en födelsedags prisent till min pappa, han fyller år imorrn..
Och min brorsa fyller år 23: dec :) Men iaf har vi vart i täbban :P
Så nu kom jag äntligen hemma x)
Nu snart ska jag sätta på en film så jag hinner inte skriva mer :P

Jag vill inte x(
Imorrno ska jag gå till tandläkaren..
Jag ska ta massor av sprutor i munnen och dra ut en tand !:(
Jag är faktiskt jätterädd... Konstigt nog brukar jag aldrig vara rädd för tandläkaren... :O
Men så är det... Är det någon som har dragit ut en förut? Gör det ont?
aaaaaaaha :( Jaja ni får se imorrn om det gjorde ont ! ♥

Nu ska jag titta på film... Puss hej levarpastej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0