Heej !<3

Heeej !! ♥
Nu är jag på cafeet med ebba.. Vi ska snart gå till herman för att äta mellis!!
Sen ska jag upp till 6-års för min brorsa går där och dom har typ att familjen får komma och pyssla.. (?)
Men efter det ska jag till min teater eller jag ska inte.. , jag ska titta när min brorsa har teaterföreställning :)
Sen ska jag typ vara hemma hela dagen (: ♥
Ikväll vet jag inte om jag gör något nlägg.. för att min pappa har internet, och han jobbar.. :( <33
Men kankse eftersom han kommer hem tidigare idag :D <3333

Har inget för mig just nu !!!!!!!!!!!! ♥
Puss hej levarpastej !

I fredags var jag och ebba på ett disco ! Det var jättekul men vi var väldigt få.. :S
Men jag han aldrig att skriva det .. <333 Här kommer två bilder innan discot .. ♥

Innan vi fixade oss..


Efter


Man ser inte så mkt skillnad men om man såg på riktigt blev det en stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0