Hallu!

Heej! Dålig upptatering igår.
Men jag vakna då skulle jag snabbt som attans klä på mig och göra mig i ordning...
Sen skulle vi dra till Naturhistoriska rixmuseet...
Sen efter typ 4timmar åkte jag hem till sofia :)
Hon hade fått en ny söt hundvallp så man kunde inte låta bli att ägna sig åt den, haha ♥
Men sen var vi typ upptagna sen på kvällen tittade vi på film ♥
Efteeer det så var vi typ as uppspelta och pigga haha...
Så vi var uppe när hennes föreldrar gick och la sig. Då kunde vi inte gå upp på hennes rum eftersom
vi måste vakta hunden en trappa ner (han får inte vara på övervåningen).
Men iaf det var min dag, hihi ♥ Sen idag vaknade jag av att hennes hund Mille slickade mig i ansiktet och
bet i håret x) Men han är jättebusig och söt!
Aja nu skypar jag typ, men ska gå!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0