Dålig upptatering :s

Jag har haft dålig uptatering senaste dagarana :z

Men det har varit fullt röj här hemma x) Och borta !
T.ex igår när mamma och pappa vad åka jobba + handla julklappar
heeeela dagen så städade jag och mina brorsor heeELA DAGEN !!
Vi skulle typ göra som en överaskning... Men även om jag var lite sjuk :(
Men iaf städade vi hela huset. För detvar stökigt och idag fyller mmin bror år
så kanske inte så kul .. </3
Men dom blev jätteklada :D ♥
Och ja.. , idag fyller min brorsa år.. "Dagen före julafton" haha ::)
Så snart kommer hela släkten, eller nå¨gra st!!
Och han fick en iPod tuch i födelsedagsprisent !

Men nu ska jag stänga ner för att moster och kusinerna kommer lite tidigare...

Puuusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0