ÄNTLIGEN !! ♥

Äntligen har vi fått tillbaks vårt internet !! (: ♥
JA! Som jag har  längtat! :) Men har ni klarat er ??
Då menar jag att ingen klarar ju sig utan mig , haha^^
Inget händer utan mig, eller hur ... Haha jag skoja ^^ <33
Aja, idag har jag varit på teater:) På torsdag hjar vi uppvisning :D ♥
Allså 9 dec har vi föreställning !<3 Och igår pkte jag pulka... HIHI det var superklul:P
Jag åkte med ebba, brorsan, vandela, Linnea, Minna, Elma och ryan ... <3
Vi ska göra det imorrn också.. Får idag kunde jag inte ):
Men jaja, se det posetift det är iaf fredag :D ♥
Har faktiskt inget att göra i helgen, undra vad jag ska göra :)
Haha, har inget direkt jag vill skriva.. Så hejdå haha :) <33

photo edited for free at www.pizap.com
En liten bild, hihi ♥ ... Hejdå POS! <33 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0